niedziela, 14 września 2014

W Dniu Ślubu

Dziś w Agaterii same zmiany. 
Niestety żegnamy się z JagąBa. Agnieszko, bardzo dziękuję za te chwile , które spędziłyśmy razem. Dziękuję za piękne prace i pomoc w Agaterii.

A żeby nie było smutno to od razu spieszę z fantastyczną wiadomością.
Do naszego grona dołącza bardzo utalentowana scraperka - Joanna Krogulec.
Joasia jest znana z fantastycznych kwiatów, które własnoręcznie wykonuje. Tworzy z nich piękne kompozycje a Jej kartki to cudeńka. Mieliście już okazję zobaczyć prace Joasi na naszym blogu w tamtym tygodniu, kiedy to chwaliłam się swoim urodzinowym prezentem własnie od Joasi.
Mam nadzieję, że stemple i tekturki, których Joasia będzie używać sprawią, że Jej prace będą jeszcze fantastyczniejsze. Bo to, że nasze produkty na tym zyskają - jestem pewna!
Dziękuje Joasiu, że zechciałaś do nas przyłączyć. Ja sama nie mogę doczekać się już Twoich prac a wszystkich, równie zafascynowanych pracami Joasi, zapraszam na niedzielne inspiracje.


Dziękuję bardzo za zaproszenie i miłe słowa :)

Na powinatnie przygotowałam ślubną kartkę z cudnym ażurowym sercem i gałązkami róż.



✿✿✿ 

Tekturki Agaterii, które znalazły się na mojej kartce:

      

✿✿✿ 

Serdecznie pozdrawiam :)
Asia 


8 komentarzy:

  1. Joasiu, gratuluję dołączenia do DT Agaterii:)
    Kartka śliczna:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ażurowe serce skradło moje serce :-) Gratuluję i życzę nieustającej weny :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ależ fantastyczna wiadomość! Mamy tu prawdziwy Dream Team :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Serdeczne gratulacje!
    A kartka jest prześliczna!

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo się cieszę - Asiu, szczerze gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...