sobota, 10 stycznia 2015

Ślubnie...

Witajcie.
Dziś mój ulubiony temat na kartki... ślub.
Karteczka jest kilku warstwowa, gdzie użyłam moich kilku nowych zakupów.
Oczywiście niezbędny był tu stempel Agaterii o właśnie TEN.
 
 
 
 

Brises pozazdrościłam wykrojników, więc musiałam (!) sobie je kupić !
Oczywiście cały czas uczę się układać kompozycje kwiatowe choć nigdy nie dorównam moim dziewczynom z DT.



A tu musiałam pobawić się kolejnymi zabawkami: maską i pastą ze sklepu 13 ARTs.




Bardzo mi się ten efekt podoba, a Wam?
 
Pozdrawiam serdecznie
 
 
 

2 komentarze:

  1. Uważam, że nigdy nie należy mówić "nigdy" moja kochana.... Zarówno sama kartka, jak i ręcznie wykonane kwiaty oraz ich piękna kompozycja i rozłożenie, tworzą z tej kartki niesamowitą lekkość i elegancję... Stempelek to jeden z moich ulubionych a całości i dopełnienia dodaje oryginalne wykorzystanie maski, które jest taką wisienką na "torcie" - przepięknie :* :* :*

    OdpowiedzUsuń

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...