czwartek, 16 lipca 2015

Dziś gościnnie w Agaterii - Eliza / Eliza - our Guest Designer

Od dziś co jakiś czas na naszym blogu będą pojawiały się inspiracje wykonane przez znaną chyba każdemu - Elizę. Bardzo dziękuję Elizko, że przyjęłaś moje zaproszenie.

From time to time Eliza our Guest Designer will be sharing with us her beautiful projects.
Thank you so much Eliza for accepting my invitation!



Oto parę słów od Elizy

"Chciałabym się przedstawić: Jestem uzależniona od scrapbookingu od wielu już lat. Zaczynałam bardzo nieśmiało, a próbowałam różnych technik rękodzielniczych. Jednak najlepiej czuję się malując markerami, bo jest to powrót do mojego dzieciństwa i moich marzeń"

Eliza says:

'I would like to introduce myself. I am addicted to scrapbooking for many years now. I have tried a lot of craft techniques but the one I like the most is coloring in stamped images. It brings back my childchood memories.'

Eliza już jakiś czas temu zrobiła piękne prace na zakończenie roku szkolnego, ale z całą pewnością mogą one być inspiracją na dzień nauczyciela czy z okazji przyjęcia na studia.

Sami zobaczcie jakie piękne kartki i zakładki powstały

Some time ago Eliza has made some bookmarks for teachers as a gift at the end of a school year. These pretty bookmarks can be a gift for a teacher on their Day as well as for a friend who has just started studding on university.

Please have a look at those wonderful bookmarks.











Eliza w swych pracach użyła:
Eliza used:





1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...