czwartek, 8 października 2015

Album dla maluszka


Nie wyobrażam sobie klejenia albumu bez agateriowych tekturek. To bardzo fajny element dekoracyjny strony, a równocześnie na tyle płaski, że nie przeszkadza w zamykaniu albumu.
Najfajniejsze jest to, że można wybrać wśród wszystkich tekturek takie, które pasują do tematu.
Ja robiłam album dziecięcy, dla małej dziewczynki:


 Pierwszą stronę ozdobiło tekturowe łóżeczko. Żeby było bardziej wesołe pokolorowałąm je amrkerami copic
 Stronę, która prawdopodobnie będzie o pierwszym osiłku dzidziusia, udekorowałam śliniaczkiem:



 Kolejna strona z tekturką to strona pierwszego spaceru. Jest tu wózek, tym razem dla odmiany zostawiłam go w naturalnym kolorze.

 I słodki balonik z serduszkiem... Strasznie lubię ten wzór


 Tekturki przykleiłam tak, że da się pod nie wsunąć zdjęcie, dzięki czemu po uzupełnieniu albumu zdjęcia będą połączone z tłem.

 ps: cały album możecie oglądnąć u mnie na blogu


Do zrobienia albumu użyłam:








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...