wtorek, 5 stycznia 2016

Mediowo dla babci / Media For Grandma

Dzień Babci zbliża się wielkimi krokami. Z tej okazji skleiłam ramkę dla babci. Moje niestety już nie żyją, jednak mam ciocie, które w swoich rodzinnych zasobach posiadają wnuki, więc poniższy prezent trafi do jednej z nich:

Grandmother's Day is coming. On this occasion I created a frame for gradma. My grandmas are dead, but my aunts have grandchildren, so this frame will be a gift for one of them:


Przez agateriową maskę nałożyłam na papier pastę modelującą, a następnie całość pokolorowałam mgiełkami:
By Agateria's stencil I put some modeling paste, next I coloured it using mists:




Użyłam / I used:



Pozdrawiam serdecznie!
Greetings!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...