sobota, 30 lipca 2016

Kurs na uproszczone wieczko exploding boxa

Witajcie!

Dziś kursik fotograficzny na uproszczone udekorowane wieczko do exploding boxa.
Jest to alternatywne rozwiązanie do obwiązywania całego wieczka wstążką, 
podklejania jej na złożonym już wieczku od spodu, co nie wygląda estetycznie 
- więc dziś pragnę Wam pokazać, jak prosto i szybko można zrobić wieczko
i ozdobić je, kiedy jeszcze nie jest sklejone :)


Potrzebujemy:
- bazy do boxa i do wieczka 
(moją bazę zrobiłam sama z papierów Oh hello Spring);
- wstążkę, lepiej szerszą (moja ma 12 mm);
- taśmę klejącą dwustronną 
(sprawia, że projekt jest czysty i nie ma śladów od kleju);
- kwiaty i coś do dekoracji (tekturki, liście, napisy etc)

To produkty z Agaterii, które wykorzystałam:





Zapraszam na kurs:




Krok 1: przycinamy wieczko dopasowane do wielkości pudełka.
Robimy zakładki do przyklejania i od razu umieszczamy tam paski taśmy klejącej.


Krok 2: Przycinamy oddzielny kawałek papieru o boku mniejszym od wieczka o 3-4 mm.
W połowie kwadratu przyklejamy taśmę z zapasem po bokach...


...ponieważ zapas podwiniemy pod spód kwadratu.


Krok 3: Na taśmę przyklejamy kawałek wstążki....


...którą podwijamy pod spód tak jak taśmę i przyklejamy.


Krok 4: Drugi kawałek wstążki przyklejamy w połowie na poprzednim kawałku, na krzyż.
Wstążkę przytrzymujemy w połowie...


...i wiążemy kokardkę z oddzielnego kawałka wstążki.
Przyklejamy do pozostałej taśmy klejącej wstążkę do końca i podwijamy pod spód.


Krok 5: Przygotowujemy liście do dekoracji wieczka. Stemplujemy liście i wycinamy.


Krok 6: Dłutkiem kulkowym naznaczamy żyłkowanie każdego liścia i modelujemy liście palcami.
Osobiście nie lubię całkiem płaskich liści, lubię każde z nich wywijać, co daje im trochę realizmu.


Krok 7: Dekorujemy kwadrat papieru przygotowanymi elementami. Dodałam tekturki i liście.


Krok 8: Dodałam kwiaty i przykleiłam przygotowany kwadrat z dekoracją do wieczka.
Tak wykończone wieczko można już bezpiecznie skleić
korzystając z przygotowanych wcześniej zakładek z taśmą klejącą.







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...