środa, 28 września 2016

Przeszywana kartka z motylkiem

Witajcie.
Dziś kolejna kwiatowa inspiracja w moim wykonaniu.Tym razem wykorzystałam wycięte środki peoni 2,które pomalowałam  farbami akwarelowymi oraz najmnieszy kwiatek z tego zestawu, pomalowany białą farbą- pamiętacie kurs, który przygotowałam z ich udziałem?


Umieściłam je na kompozycji trzech rodzajów listków: na gałązcelistków z zestawu-3 szt.które zembsowałam białym pudrem i lekko pomalowałam na zielono oraz magnolii. 




W kompozycji znalazł się również embosowany na biało motylek 
 oraz napis z mojego ulubionego  zestawu napisów na każdą okazję.



Całość pracy ozdobiłam stemplowymi przeszyciami.

Materiały które wykorzystałam w pracy:





Pozdrawiam Bożena/BBart

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...