czwartek, 9 lutego 2017

KARTKA WALENTYNKOWA-KURS


Witam serdecznie w szary, czwartkowy poranek.
Walentynki już za kilka dni. Z tej okazji przygotowałam dla Was 
moją walentynkową propozycję wraz z krótkim kursem.





Oto kurs zapraszam.

Potrzebne materiały:
-wycinanka SERCE W KWIATY
-wycinanka WESOŁE SERDUSZKA
-stempel KOCHAM CIĘ
-stempel PRZESZYCIA
-baza wym.10x15
-papier bazowy, biały  x2
-papier brokatowy
-nożyczki, taśma dwustronnie klejąca i/lub klej
-wykrojnik serce
-nagrzewnica do embossingu


Zaczynamy od przygotowania naszego głównego motywu-SERCA.
Odbijamy stempel i embossujemy na gorąco złotym pudrem do detali.


Wycinamy serduszko w papierze brokatowym, naklejamy na nie nasz zembossowany stempelek
 a na górę umieszczamy delikatne tekturowe serduszko w kwiaty.


Następna czynność to połączenie naszej bazy z papierem bazowym za pomocą taśmy.
Ja użyłam dwóch rodzajów papieru: cienkiego fakturowanego jako podkład 
oraz grubszego gładkiego jako główny.


Na koniec pozostała nam najprzyjemniejsza część- zabawa z stempelkowymi przeszyciami.
Ozdabiam nimi mój papier główny jeszcze przed przyklejeniem do bazy.


Tu efekt końcowy mojej zabawy.


 W centrum podklejamy na taśmie nasze wcześniej przygotowane serce.


i uzupełniamy malutkim, wesołym serduszkiem z tego kompletu.


GOTOWE!
Mam nadzieję, ze spodobała się Wam moja propozycja walentynkowa!


Zapraszam do sklepu gdzie znajdziecie mnóstwo nowości Wielkanocnych !
oraz materiały,które użyłam w pracy.










Pozdrawiam Bożena/BBart

1 komentarz:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...