środa, 18 października 2017

Exploding Box - Romantycznie

Witajcie :)! 
Dzisiaj moja kolej na pierwszy post na blogu i w szeregach Agaterii :). Bardzo się cieszę, że mogę Wam zaprezentować swoją pracę, tym bardziej, że to mój pierwszy exploding box.
Zakochałam się w delikatnych, kwiatowych papierach Agaterii i nie mogło powstać nic jesiennego - na razie ;).
Do stworzenia boxa użyłam białej bazy,  papierów Oh papierów Oh Hello Spring 2/6 oraz 5/6, wykrojników, kwiatków i cudnych stempli z sentencjami. Na koniec dodałam koronkę i kryształki.



Hello Everyone! Today is my turn to present my project here - this is the first time as a DT member :) and I am really happy about that :)! This is also my first time I amde an exploding box. To create it I used beautiful papers by Agateria Craft - they are soooooo wonderful I didn't want to add too much to them. The box is simple, made of white base, Agateria scrap papers no. 5/6 and no. 2/6 and fantastic stamps with sentences. To finish my box I added some lace and cristals. 







Mam nadzieję, że mój exploding box zachęci Was do stworzenia takiego projektu, który może być fajnym dodatkiem do prezentu na wiele okazji w roku.

I hope you like my exploding box as it may be great add for many occasions.

Pozdrawiam Was serdecznie i do następnego razu :)!
I send warm regards and see You soon! 




2 komentarze:

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...