niedziela, 4 lutego 2018

Mixed mediowy Tag z konikiem morskim / Mixed media Tag with seahorse

Witajcie :)
Hello everyone :) 



Dziś dzielę się z Wami prokejtem mix mediowym. Muszę Wam powiedzieć, że to nie był łatwy projekt. Miałam plan jak ten tag powinien wyglądać, ale potoczyło się zupełnie inaczej niż planowałam. Wymiar taga to 13 cm x 7 cm. Do stworzenia wzorzystego tła wykorzystałam maskę oraz pastę modelującą z Agaterii. Wykorzystałam papiery w odcieniach niebieskich i szarych, ale chciałam żeby kolory były bardziej nasycone, dlatego użyłam tuszu distress. Na projekcie jest sporo białej farby, żeby rozjaśnić całość oraz brokat, żeby tag był błyszczący. Konika morskiego wycięłam z arkusza do wycinania z motywami marinistycznymi. 

Today I'm sharing a mix media project. I have to tell you it wasn't easy one. 
I had a plan how this tag should look like and belive me it turned compleately different than I planned.  Tag size is 13 cm x 7 cm , I used Agateria's modeling paste to create patterned background, and ofcoure I used also Agateria's stencil. I used  papers in shades of blue and grey but I wanted colors to be more vibrant colors so I added some distress ink. There is a lot of white paint to brighten the project and some glitter to make it more shiny. I cut out this seahorse from special papers with marine theme images. 













Miłego Dnia!
Have a nice Day :)

materiały : / supplies:

      



      












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...