poniedziałek, 14 maja 2018

LO #happy | Anai


Hej, dzień dobry, tu Anai :) 
Ponownie gościnnie zawitałam w agateriowe progi, żeby pokazać Wam swoją najnowszą pracę. Tym razem sięgnęłam po nieco zaniedbaną przeze mnie formę - scrapa / LO / layoutu. Uwielbiam robić scrapy, ale przyznam się Wam, że na przestrzeni lat powstało ich tak wiele, że znaczną część już wyrzuciłam (tak! co jakiś czas robię przegląd swoich prac i wyrzucam te, które już mi się nie podobają i nie mają jakiegoś dużego znaczenia emocjonalnego), a nadal zajmują one kilka segregatorów. Ale zdjęcie z marcowego urlopu już kilka tygodni czekało na oprawienie i uznałam, że najwyższa pora się za nie zabrać :) 
Tym razem jednak zrobiłam scrapa na blejtramie - taka usztywniona baza sprawia, że można go od razu powiesić na ścianie albo postawić na półce. Bardzo polecam ten sposób, jeśli macie problem - jak przechowywać scrapy :) 

  
Oczywiście nie mogło się obyć bez moich ukochanych masek. Delikatny wzór marokańskiej koniczynki naniosłam na papier za pomocą pasty strukturalnej, a pismo (to jedna z moich ulubionych masek! Pasuje dosłownie do wszystkiego) umieściłam w kole na środku pracy - z mieniącą brokatową pastą w kolorze różowym :) 
  
Hello again! It's Anai here with another Guest Design post on Agateria's blog :) 

Today I want to show you my latest work - layout on the canvas panel. If you are one of these people who are wondering how to storage the layouts - that's one of the ways :) With a canvas panel you can hang it on the wall or put it on the shelf and simply enjjoy your work :) 
After many years of crafting I have a lot of binders with my layouts - even though I make serious cleaning from time to time and throw aways works which are no longer attractive to me ;)

Now I wanted something new and fresh - just to hang it above my desk and enjoy. 
  
Ofcourse - in my case layout can't go without the stencils. I used Maroccan 2 with some light modeling paste on the paper and Wiritngs with a pink glitter paste on the circle in the middle of the work. 






Wykorzystane produkty:

   
   

Pozdrawiam!

Best Wishes!



A przy okazji chciałabym Was zaprosić na dwa warsztaty, podczas których możecie sami wypróbować produkty Agaterii. 09.06.2018 w Gdańsku będziecie mieli okazję wykonać pracę inspirowaną właśnie dzisiejszym scrapem:

 
A 01.07.2018 we Wrocławiu zapraszam na warsztaty z romantyczną zawieszką:
  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...