sobota, 26 maja 2018

Stemplowanie i kolorowanie

Witajcie. Kartkę, którą przygotowałam na dziś wykonałam tak naprawdę z trzech produktów z naszego sklepu:
Hello everyone! To made a card which I want show you now, I have used three products from our shop:
I wbrew pozorom jej wykonanie zajęło mi naprawdę masę czasu! Po raz pierwszy wykonałam kartkę z użyciem techniki z maskowaniem stempli. Czyli wykonania w tym wypadku dużego bukietu kwiatów za pomocą pojedynczych stempli, które stempluje się jeden na drugim.
Po starannym stemplowaniu przyszedł czas na jeszcze dokładniejsze kolorowanie (markery copic), które trwało i trwało, ale przecież kocham kolorować. Pamiętajcie, że kartki typu clean&simple nie są takie proste i szybkie w wykonaniu :)
Kiedy mój bukiet był już gotowy, nakleiłam go na wspomniały już papier, a w rogu kartki dodałam napis. Dodatkowo przykleiłam kilka cekinów, żeby dodać trochę błysku kartce :)

To made this card I spent a lot of time, really! This was my first time using masking stamp technique. My big bucket of flower I made with this stamps witch I stamped a lot of times on to the panel with Memento Tuxedo Black Ink. I coloured the image using Copic Marker. Yes, I love colouring! Rember that clean&simple card are not easy! I've putted my bucket on a paper and I've added stamp sentiment.






https://sklep.agateria.pl/pl/papiery/1190-papier-magic-dreams-5902557870097.html  https://sklep.agateria.pl/pl/kwiaty/1507-peonia-zestaw-2-duzy-5902557830268.html


https://sklep.agateria.pl/pl/slub-milosc-walentynki/589-w-dniu-slubu-5-5902557823772.html?search_query=w+dniu+slubu&results=40

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...